יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

מבוא לניתוחים קוסמטיים כל מה שרצית לדעת במקום אחד


מנתח פלסטי

מחפשים מנתח פלסטי מומחה? תחום הכירורגיה הפלסטית עושה חיל בכל סקרי שביעות הרצון של המנותחות והמנותחים. אוכלוסיית היעד שנעזרת בניתוחים פלסטיים לצורך אסתטי התרחבה וכיום רבים לא מתפשרים על פגמים קוסמטיים, אלאל  מוצאים מנתח פלסטי בכיר ומתייעצים איתו לגבי הפתרונות שמעניקה הכירורגיה הפלסטית למצבים השונים המתקיימים בגוף האדם.

ניתוח פלסטי - כירורגיה קוסמטית 


בתור ניתוח סלקטיבי [ להבדיל מניתוח פלסטי על רקע רפואי ] עיקר אוכלוסיית המטופלים מורכב עדיין מנשים. גברים מגיעים אל מנתח פלסטי לרוב בנושאי ניתוח אף, וניכרת מגמה של יותר ויותר גברים הבוחרים מנתח פלסטי איכותי לטובת הרמת עפעפיים ושאר תיקונים שעדיין נחשבים לקנה מידה קטן. נשים מגיעות עם מגוון רחב בהרבה של יעדים לטיפול ומחפשות את המנתח הפלסטי הטוב ביותר שהן יכולות להשיג – לרוב דרך ידיעות אישיות וכלליות על מנתח פלסטי מוצלח, הן ממקור ראשון והן מידע כללי. נשים עוסקות הרבה באזור הפנים והחזה – החל מניתוח פלסטי באף למרות רבות, דרך כלל אזורי הפנים מהגבות ועד הסנטר, הצוואר וכמובן החזה.

מומחה פלסטיקאי


מנתח פלסטי רגיל נתקל בהמוני נשים שמתייעצות עימו לגבי היכולת של הרפואה הפלסטית לתת מענה למצוקה מסויימת, או במילים אחרות, כיצד ניתן לשפר, לתקן, לייפות או להקל : בעלות חזה קטן מחפשות מנתח פלסטי להגדלת חזה ובעלות חזה כבד וגדול מחפשות את ההיפך : תוך כדי תהליך הניתוח נעשים תיקונים נוספים דוגמת תיקון ויישור של אסימטריה אם קיימת [ במישור אופקי או אנכי ], הרמת חזה ומילוי שד שבמהלך השנים הידלדל ועוד.

רופא פלסטי מומלץ


ישנה חשיבות עיקרית לפני קבלת כל צעד בתחום, והיא בחירת מנתח פלסטי מקצועי מהשורה הראשונה. זהו הצעד החיוני ביותר שכן ממנו יגזרו שאר הפעולות, ומכאן שיש לנקוט זהירות ולבוא במגע בראש ובראשונה רק עם רופאים מוסמכים ומומחים הנושאים כחוק בתואר מנתח פלסטי : שההתמחות שלהם היא בשדה שהמנותח מעוניין לברר לגביו ושהמוניטין שלהם מתקף זאת. נסו לקבל יותר מחוות דעת אחת ובחרו רופא פלסטי שעמו יש לכם קשר שנוצר והבנה הדדית : תאמו ציפיות ושאלו את כל השאלות – על צלקת ועל הרדמה, על החלמה ועל עתיד אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה