יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

בחירת מנתח פלסטי - המלצות


מנתח פלסטי

מגזין בריאות
מאמר זה נכתב על ידי עידו רובינשטין. מאמרים נוספים של הכותב ניתן למצוא באתר מאמרים.  אנו חיים בעידן חומרני בו טכנולוגיה מאפשרת לכולנו לשנות את מראה גופנו. היום טכנולוגיות רפואיות מתקדמות מאפשרות לנו לבצע הגדלת חזה ללא קושי וללא סיבוכים מיותרים. אז כאן מגיע שאלה חשובה איך בוחרים את הרופא שיבצע את ההליך החשוב? 

כירורגיה פלסטית - בחירת מנתח פלסטי להרמת חזה


כירורג פלסטי, או בעברית מנתח פלסטי הוא הרופא שרבים מאוד דווקא כן רוצים לפגוש. מנתח פלסטי הוא פעמים רבות הרופא שיעשה עבורכם את הנס שהטבע בכבודו ובעצמו לא עשה : הוא ייתן לכם אף חדש ומושלם, חזה זקוף ומפואר, עפעפיים נכונים וצוואר חלק, ועוד, ועוד... עליכם רק לבחור את המנתח הפלסטי הטוב ביותר. איך תדעו זאת – ובכן :

מיהו מנתח פלסטי? 


1.     נתחיל בדרישות הבסיסיות – הסמכה חוקית. מנתח פלסטי מוסמך יהיה זכאי ורשאי לערוך ניתוחים פלסטיים ויהיה רשום בכל מקום הדרוש לכך על פי התקנות. כאן אין שאלה – מנתח בוחרים רק מקרב המומחים המוסמכים לכך, בעלי התיעוד והרישום המתאים.

2.     התמחות רלוונטית : ישנם מנתחים מוסמכים עם שלל התמחויות וישנו מנתח פלסטי המומחה לדבר אחד. אלו גם אלו מחזיקים ברקורד של הצלחות ועליכם לשוחח עם יותר ממנח פלסטי אחד על מנת להבין את הקו הניתוחי המוצע לכם.

3.     ערכו סקר שוק לגבי מוניטין : מנתח פלסטי שייך לתחום בו יש שביעות רצון מקרב מטופלים והם נוהגים להביע אותה [ או את ההפך במידה וקיים ]. כרו אוזן והאזינו לדעות השונות ולשם שיצא למנתחים. אל תסתמכו על דעה אחת והכי חשוב – נסו לפגוש אנשים שעברו בעצמם ניתוח פלסטי אצל אותו מנתח פלסטי בו אתם מתעניינים. חוות דעת ממקור ראשון היא דבר חשוב , ומספר חוות דעת אף יותר.

4.     לכו בצעדים קטנים : הגדירו לעמכם יעד ראלי. אם נולדתם עם אף גבר גדול, אל תחשבו על הקצנה חזקה לאף פייה קטנטן שעלול להיראות עליכם מגוחך. אם נולדתן שטוחות ורזות, ואינכן מתכוונות לעסוק באופן מקצועי בדוגמנות הדורשת מידת חזה גדולה למשל, לכו על גודל נורמלי, מצוי וריאלי. זו המלצה על מנתח פלסטי שימליץ לכם להיות סולידיים : צעדים קטנים שיחמיאו לכם ולפנים א לגוף שלכם עדיפים על צעדים דראסטיים שיהפכו את המראה שלכם כולו. לניתוח אף המבוצע נכון יש אימפקט עצום גם כאשר איננו מנסים להפוך אף יווני לנורדי.

5.     הביטו בתצלומים רבים. נסו לאתר מבני גוף דומים לשלכם ולהראות אותם למנתח הפלסטי שלכם, בפרט את תוצאות הניתוח, נסו לתאם ציפיות ככל שניתן.

למידע נוסף גלשו לאתר משרד הבריאות 


תגובה 1:

  1. יש כאן עצות ממש מועילות, בייחוד לאור מקרים רבים של רשלנות רפואית בכירורגיה פלסטית. לפעמים גם מנתחים בעלי מוניטין לא עונים על דרישתנו, לכן אין מן הנמנע להפעיל ים של שיקול דעת.

    השבמחק