יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

ניתוח פלסטי באף


ניתוח אף  

לשיא של הכירורגיה הפלסטית נחשב ניתוח אף – ושיא זה נשמר כבר כמה עשורים ברציפות. ניתוחים פלסטיים באף מבוקשים מאוד על ידי בני שני המינים , ולמרות שיש עדיין רוב נשי מובהק בקרב מנוחות האף הרי שהזכרים מצטרפים ומתקנים את מה שהטבע לא נתן בצורה אסתטית במיוחד. מאמרים חדשים ניתן למצוא בלינק הבא

פרוצדורה רפואית - ניתוח אף קוסמטי 


במהלך ניתוח אף עוסק מנתח פלסטי בשינוי, חיתוך ואיחוי מחדש של רקמות עצם וסחוס [ לרוב סחוס ] בחלל האף יחד עם העור העוטף את האף והנחיריים ולרבות גשר האף והאזור כולו. מה שפעם היה מפגש די רציני וממשי עם הכירורגיה הפלסטית, הפך כיום הודות ליכולות גבוהות, ידע ומכשור מתקדם לניתוח קל ופשוט : ניתוח אף מעולם לא היה פשוט יותר לביצוע, מטבע הדברים, שכן אנו 'תמיד' מצויים בחזית הידע : אלא שהודות לעובדה שבעולם [ יחד עם הארץ ] נעשים מיליוני ניתוחי אף בשנה, צבירת הידע היא עצומה.

תהליך החלמה מניתוח אף


התקדמות במהלך של ניתוח אף נעשתה הן בפן הכירורגי עצמו והן בסביבתו – מההרדמה ועד להתאוששות. בעיה של צלקות מעולם לא אפיינה ניתוח אף שכן מרבית העבודה נעשית בחלל פנימי, אך משך זמן ההחלמה, אופי ההרדמה ופרמטרים נוספים שמשפיעים על שביעות הרצון כן שיחקו תפקיד, וההתקדמות בהם מבורכת.

המחשה ממוחשבת לפני ניתוח אף


עיקר העקרים של ניתוח אף הוא הפן האסתטי – איך איראה אחרי ניתוח אף. זוהי התוצאה והשורה התחתונה של בחירת מנתח פלסטי והבנת מחיר של ניתוח אף, וכאן חשוב לצבור מעט ניסיון [ כלומר, ידע ] לפני שניגשים להמלצה על מנתח פלסטי. ניתוח פלסטי מעניק תוצאות שונות בהתאם לרופא, למטופל וליעד אותו הם מבקשים להשיג. זהו הידע שעליכם להכיר : מהו היעד אותו אתם רוצים, מה חושב המנתח הפלסטי על כך, ואיך נראות תוצאות דומות. התייעצו עם יותר ממנתח אחד והכירו את הכיוונים השונים של ניתוחי האף במבני הפנים השונים, ובעיקר – והחשוב מכל – הביטו בכמה שיותר תצלומים של 'לפני ואחרי'.

לאחר שתגבשו פרספקטיבה לגבי ניתוח אף תדעו יותר טוב על מה לשוחח עם המנתח שלכם, מה לבקש ואיזה שאלות לשאול על מנת לקבל את ההחלטה על הניתוח הטוב ביותר עבורכם.

למידע נוסף גלשו לאתר ד"ר ברודובסקי מומחה פלסטי בכיר

תגובה 1:

  1. היי, אני שוקלת לעבור ניתוח אף. כבר שנים אני מרגישה ממש חסרת ביטחון בגלל מבנה האף שלי (מאוד רחב מקדימה, מפרופיל דווקא נראה טוב), אבל אני ממש מפחדת מרשלנות רפואית בניתוח או מתופעות לוואי שיכולות להיגרם בעקבות הניתוח.. עד כמה הדברים האלו נפוצים?

    השבמחק